חזרה

מיואשים מגבייה: זה הזמן לעוזר גבייה דיגיטלי שיעשה 'צרות' למאחרים בתשלום

על פי נתוני משרד הכלכלה כ-56% מהעסקים בישראל מתקשים לגבות את הכספים שמגיעים להם מלקוחותיהם העסקיים והפרטיים. הנזק הכלכלי הוא עצום. בחלק מהמקרים בעל העסק לא מצליח כלל לגבות את הכספים שמגיעים לו והחובות הופכים לאבודים.

18/06/2020

הצטרפות מסלולים לעסקים

במקרים רבים הוא נאלץ 'לרדוף' אחר הלקוחות שלא משלמים, להפציץ אותם בשיחות טלפון ובתזכורות גבייה ולקוות לטוב. בכל מקרה, לעלות הכספית של העיכובים (פגיעה בנזילות, ריבית וכו') מתווספות אין סוף השעות היקרות שמוקדשות לניסיונות הגבייה הבלתי פוסקים הללו.

כבעל עסק אתה לא יכול להרשות לעצמך יותר להתנהל בשיטות המסורתיות הללו ולבזבז משאבים יקרים. העסק שלך מחייב אותך להקדיש את כל הזמן והאנרגיות בפעילות הלבה, לקדם את העסק עצמו ולנטוש פעילות חסרת ערך מוסף כמו גבייה. בקיצור, הגיע הזמן למערכת גבייה דיגיטלית שתבצע באופן אוטומטי את כל פעילות הגבייה ותשחרר אותך לפעילות העסקית היצירתית והמאומצת שהיא חיונית יותר מתמיד בימי משבר אלה.

V Check עוזר גבייה דיגיטלי

הצטרפות מסלולים לעסקים

כיצד פותח עוזר הגבייה הדיגיטלי?

בשלב הראשון פיתחה חברת V-CHECK את האפליקציה הראשונה והיחידה בישראל לשליחה ולקבלה של צ'קים דיגיטליים בהעברה ישירה לחשבון הבנק. האפליקציה מייתרת את השימוש בצ'קים מנייר ומאפשרת לבעלי עסקים ולקוחות פרטיים לבצע מגוון פעולות: החל מתשלומים בין עסקים (B2B) דרך תשלום לרשויות וספקי שירות וכלה בתשלומים לוועד הבית. התהליך כולו נוח ומהיר לרבות: הכנת צ'ק לאישור בקליק, הגדרת תשלומים לפירעון מידי או עתידי, למוטב אחד או למספר מוטבים, הסבת צ'קים, צפייה בתזרים צ'קים עתידיים ועוד.

בשלב השני, עם המעבר של אלפי עסקים לתשלום בצ'קים דיגיטליים פיתחה V-CHECK פתרון משלים לגבייה דיגיטלית. "אם כבר עוברים לעולם התשלומים הדיגיטליים, אז עד הסוף, כולל גבייה דיגיטלית", אומרים בחברה. המערכת החדשה לומדת לזהות את המוקדים הבעייתיים במערך הגבייה ומפיקה תובנות יקרות ערך עבור העסק. לקוח לא משלם באופן סדרתי ? המערכת תדע לתת לו תזכורות נוספות. בעל העסק רוצה לדעת מה הם אחוזי הגבייה החודשיים וכיצד הם עומדים ביעד הגבייה שהגדיר ? הדו"ח הסטטיסטי המקיף בדרך אליו בלחיצת כפתור.

מערכת התזכורות האוטומטיות של עוזר הגבייה הדיגיטלי מחוללת נפלאות ומשפרת ללא הכר את אחוזי הגבייה. לדוגמה, הגיע מועד התשלום אך הכסף עדיין לא עבר? האפליקציה תשלח ללקוח תזכורת אוטומטית. הלקוח לא עומד בתנאי האשראי שהוגדרו? מייל והודעת SMS משוגרים אליו מידית.

בניגוד לבני אנוש, למערכת הגבייה הדיגיטלית יש סבלנות אין סופית וזמן בלתי מוגבל להתעסק בגבייה. היא גם חכמה מאוד ומסוגלת לזהות 'עושי צרות' בתחום הגבייה ולעשות להם 'צרות' גדולות יותר עד שישלמו. ואכן הנתונים מעידים על יעילות מערכת הגבייה הדיגיטלית ועל פיהם היא משפרת בשיעור של יותר מ-70% את היקפי הגבייה ומצמצמת במצטבר אלפי שעות עבודה שהוקדשו עד עתה לגבייה.

אז לפני שאתה מרים טלפון ללקוח נוסף שמאחר בתשלום חובותיו, אולי תרים טלפון לחברת V-CHECK ותזמין עוזר גבייה דיגיטלי לעסק שלך? הוא יהיה ללא ספק אחד העובדים היעילים, המוכשרים והרווחיים בעסק שלך!

הצטרפות מסלולים לעסקים